אתם יודעים איך אפשר בקלות וביעילות לשפר את התוצרת כדי שהיא תהיה הרבה יותר טובה מתוצרת דומה של המתחרים? תשתמשו בהוראות הקצרות שלהלן.
1. תבחרו במצרך/מוצר מסוים, למשל בקבוק של משקה מוגז.
2. תפרקו את המוצר הזה (אפשר בראש או על גבי נייר, ואפשר לפרק אותו באמת) למספר כמה שיותר גדול של חלקים. עבור בקבוק שתייה הרשימה הבאה יכולה להתאים: הפקק, שכבת האטימה, הטבעת אשר מקבעת את הפקק, התווית, הנוזל בתוך הבקבוק, הגז אשר מומס בתוך הנוזל, החומרים אשר מומסים בתוך הנוזל, הגז שמעל שכבת הנוזל, החלקים התחתון, האמצעי והעליון של הבקבוק, הפייה.
3. תבחרו באחד מהמרכיבים הנ"ל ותנסו לשנות או לשפר אותו. למשל, החלק "חומרים אשר מומסים בתוך הנוזל" יכול להביא אותנו לרעיון על יצירת משקה בעל ערך תזונתי גבוה, שיתבסס לדוגמא על שמנת מתוקה, קפה או סוכר אמיתי. וכאשר חושבים על התווית, אפשר להגיע לרעיון על יצירת תווית דו-שכבתית, שעל צדה הפנימי יודפסו מתכונים להכנת משקאות שונים בעזרת הקולה שלכם, או סיפור על כך שניתן להשתמש במשקה שלכם על מנת למנוע את מחלת האולקוס.
4. תאספו את כל הרעיונות, ומכאן תעסקו רק בסינונם ובשיפורם.
תוכן זה גובש הופק ונכתב ע" אלי שביט מנהל הפרוייקטים : שיווק אתרים , שיווק באינטרנט
דרור מעיין